Radiohead - Creep 和訳

When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fucking special
君がここにいた時は
目を合わせることもできなかった
君は天使みたいで
その肌を見ると泣きたくなる
君は美しい世界を舞う一枚の羽のようで
僕も特別だったら良かったのに
君はあまりにも、特別すぎるんだ

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
だけど僕は気持ち悪くて
変なやつなんだ
どうして僕はここにいるんだ?
ここに居場所なんてないのに

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special
痛くたって構わない
ただコントロールしたいだけなんだ
完璧な体と
完璧な魂が欲しい
僕がいないことに
君が気づいてくれるように
君は特別すぎるんだ
僕もそうだったら良かったのに…

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
だけど僕は気持ち悪くて
変なやつなんだ
どうして僕はここにいるんだ?
ここに居場所なんてないのに

She's running out again
She's running out
She run run run run
Run
彼女がまたいなくなってしまう
どんどん離れて
逃げていってしまう

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special
君を幸せにするものなら何でも
君が欲しいものなら何でも
君は特別すぎるんだ
僕もそうだったら良かったのに…

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here
だけど僕は気持ち悪くて
変なやつなんだ
どうして僕はここにいるんだ?
ここに居場所なんてないのに