Lil Peep - Save That Shit 和訳

Fuck my life, can't save that, girl

Don't tell me you could save that shit

All she want is payback for the way I always play that shit

You ain't gettin' nothin' that I'm sayin'

Don't tell me you is

俺の人生は糞だ、誰も救えない

ガール、俺を救えるだなんて言わないでくれ

彼女は仕返ししたいだけ、俺がいつも酷いことしてるからさ

君は俺の言ってることを何もわかってない

理解してるなんて言わないでくれ

 

 

 

Nothin' like them other mothafuckas'

I can make you rich (I can make you rich)

I can make you this, baby, I can make you that

他の糞野郎とは違う、俺なら君をリッチにできる

ベイビー、俺なら君をリッチにできる

どんなこともできる

 

 

 

I can take you there, but baby, you won't make it back

Girl I'm sick of this and I don't wanna make you sad

Do I make you scared? Baby, won't you take me back?

俺なら君を高みへ連れて行ける、でも生きて帰ることはできないだろう

俺はもううんざりしてるんだ、これ以上君を悲しませたくないんだ

怖がらせたかい?俺を元に戻してくれないか?

 

 

 

Down another lonely road, I go

Just another lonely road, oh

I just wanna know, I just gotta know

Do you wanna glo? Baby, we could glo

物寂しい道を一人で行く

いつもと同じ、ありふれた物寂しい道を

俺は知りたいだけなんだ

ベイビー、輝きたいか?二人ならきっと輝けるさ

 


Fuck my life, can't save that, girl

Don't tell me you could save that shit

All she want is payback for the way I always play that shit

You ain't gettin' nothin' that I'm sayin'

Don't tell me you is

俺の人生は糞だ、誰も救えない

ガール、俺を救えるだなんて言わないでくれ

彼女は仕返ししたいだけ、俺がいつも酷いことしてるからさ

君は俺の言ってることを何もわかってない

理解してるなんて言わないでくれ

 


Nothin' like them other mothafuckas'

I can make you rich (I can make you rich)

I can make you this, baby, I can make you that

他の糞野郎とは違う、俺なら君をリッチにできる

ベイビー、俺なら君をリッチにできる

どんなこともできる

 


I can take you there, but baby, you won't make it back

Girl I'm sick of this and I don't wanna make you sad

Do I make you scared? Baby, won't you take me back?

俺なら君を高みへ連れて行ける、でも生きて帰ることはできないだろう

俺はもううんざりしてるんだ、これ以上君を悲しませたくないんだ

怖がらせたかい?俺を元に戻してくれないか?