Lil Peep - Awful Things 和訳

Bother me, tell me awful things

You know I love it when you do that

Helps me get through this without you

俺を痛めつけてくれ 酷いことを言ってくれ

そうされるのが好きだって知ってるだろう

君なしでも生きていけるようにしてくれ

 


Bother me, tell me awful things
You know I love it when you do that

Helps me get through this without you

Bother me, tell me awful things
You know I love it when you move that on me

Love it when you do that on me

俺を痛めつけてくれ 酷いことを言ってくれ

そうされるのが好きだって知ってるだろう

君なしでも生きていけるようにしてくれ

俺を痛めつけてくれ 酷いことを言ってくれ

わかってるだろ、君にそうされるのが好きなんだ

 


You like attention, I find it obvious

She makes it obvious for me

She feels the tension

It's just the two of us, it's just the two of us tonight

Burn me down 'til I'm nothin' but memories

I get it, girl (I get it, girl)

I get it, girl

Burn me down 'til I'm nothin' but memories

I get it, girl (I get it, girl)

I'm not the one

君は注目されるのが好きだよな、見え見えだよ

彼女は俺にひどく露骨で

緊張を感じてる

今夜は二人きりだ

俺を燃やし尽くしてくれ、記憶以外何も残らないように

わかってるさ

俺を燃やし尽くしてくれ、記憶以外何も残らないように

俺は君の運命の人じゃないんだ

 


Bother me, tell me awful things
You know I love it when you do that

Helps me get through this without you

Bother me, tell me awful things
You know I love it when you move that on me

Love it when you do that on me

俺を痛めつけてくれ 酷いことを言ってくれ

そうされるのが好きだって知ってるだろう

君なしでも生きていけるようにしてくれ

俺を痛めつけてくれ 酷いことを言ってくれ

わかってるだろ、君にそうされるのが好きなんだ

 


Don't you turn your back on me

Let your teardrops fall on me

Speeding away, the city in the rear view

Heart racing whenever I'm near you

GothBoi jumpin' on stage

Carry me away, carry me away

俺を置いていかないでくれ

その涙を俺の上に落としてくれ

街の風景が急速に遠ざかっていく

君の近くにいると俺の心臓は高鳴る

ゴス野郎がステージで跳ね回る

俺は君に夢中なんだ

 


Burn me down 'til there's nothing left

I will scream your name with my last breath

Take off your favorite dress

Lay your head on my chest

Diamonds, rubies and gems

You can have all of them

俺を燃やし尽くしてくれ、何も残らないように

俺は死ぬ時も君の名前を叫ぶだろう

お気に入りの服を脱いで

俺の胸に触れてくれ

ダイヤモンド、ルビー、宝石

なにもかも君にあげよう

 

 

 

リルピープ死んじゃいましたね。三途の川を反復横跳びしてるタイプのミュージシャンだったから仕方ないのかな。もっと長生きして欲しかった。