Korn - Freak On a Leash 和訳

www.youtube.com

Something takes a part of me
Something lost and never seen
Every time I start to believe
Something's raped and taken from me, from me

何かが俺の一部を奪っていく

何かが失われ、二度と見ることができなくなった

俺が何かを信じようとするたび

奴らは俺をレイプし、奪っていく


Life's gotta always be messing with me
Can't they chill and let me be free?
Can't I take away all this pain?
I try to every night, all in vain, in vain

人生はいつも俺を弄ぶ

奴らが俺を解放するときは来るのか?

この痛みを取り除くことはできないのか?

俺の努力は毎晩ムダになる


Sometimes I cannot take this place
Sometimes it's my life I can't taste
Sometimes I cannot feel my face
You'll never see me fall from grace

時々、この場所に耐えられなくなる

時々、自分の人生を生きられなくなる

時々、自分がどんな顔をしているのかわからなくなる

俺が奴らを失望させることは決してない

 

Something takes a part of me
You and I were meant to be
A cheap fuck for me to lay
Something takes a part of me

何かが俺の一部を奪っていく

横たわるためだけの安っぽいセックスで

俺とお前は運命付けられていた

何かが俺の一部を奪っていく

 
Feeling like a freak on a leash
Feeling like I have no release
How many times have I felt diseased?
Nothing in my life is free, is free

紐につながれた狂人のような気分だ

まるで何の自由もないように感じる

一体何回自分が病気だと思っただろうか?

俺の人生に自由などない


Sometimes I cannot take this place
Sometimes it's my life I can't taste
Sometimes I cannot feel my face
You'll never see me fall from grace

時々、この場所に耐えられなくなる

時々、自分の人生を生きられなくなる

時々、自分がどんな顔をしているのかわからなくなる

俺が奴らを失望させることは決してない

 

 

Something takes a part of me
You and I were meant to be
A cheap fuck for me to lay
Something takes a part of me...

何かが俺の一部を奪っていく

横たわるためだけの安っぽいセックスで

俺とお前は運命付けられていた

何かが俺の一部を奪っていく

 
Boom na da noom na nanema!
Da boom na da noom na namena!
Go!
So fight!
Something on the dum na ema!
Fight, somethings they fight!
So!
Something on the dum na ema!
Fight, somethings they fight
Fight!
Something on the dum na ema!
No, somethings they fight!
Fight!
Something on the dum na ema!
Buy, somethings they fight!

行け!

だから戦え、何かのために

奴らが戦う何かのために

戦え!

だから戦え、何かのために

戦え、奴らが戦う何かのために

買え!奴らが戦う何かのために


Something takes a part of me
You and I were meant to be
A cheap fuck for me to lay
Something takes a part of me

何かが俺の一部を奪っていく

横たわるためだけの安っぽいセックスで

俺とお前は運命付けられていた

何かが俺の一部を奪っていく

  
Part of me!
Part of me!
Part of me!

俺の一部を