Stuck In The Sound - Let's Go 和訳

www.youtube.com

Here I am tied and bound
Every night feeling low
Bad days come back whatever
In the sun I bathe, in everyday light
You draft me down for a split second tomorrow
What am I supposed to do

縛り上げられ、制限され

毎晩最低な気分だ

最悪な日々は繰り返し

君と話せるのはほんの一瞬だけ

一体どうしろって言うんだ?


I know you would make me happy
Girl I found my way out
I found it at last now I'm sober
Wouhouwhou

君は僕を幸せにしてくれるんだろう

ガール、やっと活路が開けたよ

やっとわかったんだ

やっと正気に戻れたんだ

 
Let's go
Hey! (Whouhouwhou)
Hey!
Your cryin'
How sweet the sound

さあ、行こう

君の泣き声は

なんて甘美なんだろう


Silence's on I attempt
Bow and scrape, toe the line
Never get back together
With the same old style ran down my life
You drag and drop, attract me after all
Anyway I'm gone tomorrow

わざと黙ったり

バカ真面目に振舞ったり、規則を守ったり

君のそんな古いやり方が僕を弱らせてきた

もうよりを戻すことはないだろう

君は僕を上げて落とすけど、結局僕は君に夢中なんだ

それは置いといて、明日にはもう君の元を去るつもりだ


I know you would make me happy
Girl I found my way out
I found it at last now I'm sober
I know it would make it concrete
Now you're cryin'
(Whouhouwhou)
How sweet a sound

君は僕を幸せにしてくれるんだろう

ガール、やっと活路が開けたよ

やっとわかったんだ

やっと正気に戻れたんだ

僕らはもう元には戻れないだろう

君の泣き声は

なんて甘美なんだろう


Let's go
Hey!
(Whouhouwhouwhou)
Let's go
Hey!
Your cryin'
How sweet a sound

さあ、行こう

君の泣き声は

なんて甘美なんだろう

 

We're back to back for hours
We're weak and what they say
'bout loving like we do
We'll never give this up
Your cryin'
How sweet the sound

何時間も背中合わせで過ごした

僕らは弱く、みんな僕らの愛を批判するけど

別れたくはないんだ

君の泣き声は

なんて甘美なんだろう