New Order - Bizarre Love Triangle 和訳

www.youtube.com

[Verse 1]
Every time I think of you

君のことを考えるたび
I feel shot right through with a bolt of blue

青い稲妻に貫かれる気分になる
It's no problem of mine but it's a problem I find

これは僕の問題じゃなくて 僕が見つけてしまった問題だ
Living a life that I can't leave behind

決して忘れていくことのできない人生を生きている

But there's no sense in telling me

僕に言っても無駄だ

The wisdom of the fool won't set you free

愚者の知恵が君を自由にすることはない

But that's the way that it goes

だけどそれが運命なんだ
And it's what nobody knows

誰も知ることはできない
Well every day my confusion grows

僕の困惑は日に日に大きくなっていく

[Chorus]
Every time I see you falling

君が落ちるのを見るたび
I get down on my knees and pray

僕は跪いて祈る
I'm waiting for that final moment

最後の瞬間を待ち続けている
You say the words that I can't say

君が僕の言えないことを言う時を

[Verse 2]
I feel fine and I feel good

気分はいいけど
I'm feeling like I never should

そんな風に感じるべきでないとも思う
Whenever I get this way

いつもこうなるたび
I just don't know what to say

何を言っていいかわからなくなる
Why can't we be ourselves like we were yesterday

なぜ昨日みたいにいられないんだろう?
I'm not sure what this could mean

それが何を意味するかなんてわからない
I don't think you're what you seem

君が見かけ通りの人とは思わない

I do admit to myself that if I hurt someone else

誰かを傷つけたなら認める
Then I'll never see just what we're meant to be

僕たちはそういう運命じゃないんだろう

[Chorus]
Every time I see you falling

君が落ちるのを見るたび
I get down on my knees and pray

僕は跪いて祈る
I'm waiting for that final moment

最後の瞬間を待ち続けている
You say the words that I can't say

君が僕の言えないことを言う時を
Every time I see you falling

君が落ちるのを見るたび
I get down on my knees and pray

僕は跪いて祈る
I'm waiting for that final moment

最後の瞬間を待ち続けている
You say the words that I can't say

君が僕の言えないことを言う時を
Every time I see you falling

君が落ちるのを見るたび
I get down on my knees and pray

僕は跪いて祈る
I'm waiting for that final moment

最後の瞬間を待ち続けている
You say the words that I can't say

君が僕の言えないことを言う時を
Every time I see you falling

君が落ちるのを見るたび
I get down on my knees and pray

僕は跪いて祈る
I'm waiting for that final moment

最後の瞬間を待ち続けている
You say the words that I can't say

君が僕の言えないことを言う時を